WSpay
  • WSPay e-comm rešenja
    • WSPay StandardWSPay autorizacija i naplata kreditnih i debitnih kartica online - u realnom vremenu
    • WSPayCaP (CoF)WSPay Click and Pay omogućava naplatu kreditnih kartica jednim klikom
    • WSPayWPOSWSPayWPOS omogućava naplatu računa ili ponuda korišćenjem Virtualnog POS-a
    • WSPayPalDodatna opcija plaćanja putem PayPal-a
    • WSPayAPP
    • WSPayDirect
    • Dodatne metode plaćanjaWSPay je integrisan i sa dodatnim metodama naplate kako bi Vam omogućili dodatni korak ka digitalizaciji plaćanja - IPS
  • CROSSPAYMENT
    • WSPayPer StandardNapravite ponudu i pošaljite je putem bilo kog kanala za jednostavno plaćanje
    • WSPayPer PersonalizovaniPuno više od plaćanja linkom
    • DWPOSSoftPOS - aplikacija za sigurnu i beskontaktnu naplatu usluga na prodajnom mestu
    • QRPay aplikacijaQRPay je mobilna aplikacija za beskontaktno digitalno plaćanje
  • Implementacija
    • Opšti uslovi korišćenjaWSPay-a
    • Obavezni podaciObavezni podaci za ovlaštena prodajna mjesta na internetu
    • Aktivacija WSPay uslugeU nekoliko jednostavnih koraka
    • Komponente za WSPayPovezivanje WSPay sustava sa nekim od najčešće korištenih Open Source e-Commerce rješenja
    • Dokumentacija za implementacijuWSPay FORM i AUTO
  • WSPay
    • S vama od 2004.Prvi Payment Gateway u Evropi
    • KontaktWSPay - CSTI GROUP d.o.o.
  • Online zahtev
RS
  • WSPay Hrvatska WSPay Hrvatska
  • WSPay Europa WSPay EU
  • WSPay Slovenija WSPay Slovenija
  • WSPay Bosna i Hercegovina WSPay Bosna i Hercegovina
  • WSPay Crna Gora WSPay Crna Gora
  • Home
  • WSPay
  • Često postavljana pitanja
  • Često postavljana pitanja za WSPay osnovnu uslugu

Često postavljana pitanja za WSPay osnovnu uslugu

Koja je cena usluge?

Cena osnovne WSPay licence je 318,00 eur + PDV godišnje (u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan fakturisanja). Ako se prihvat kartica ugovori sa Intesa / Komercijalnom / AIK bankom, ne obračunavamo naknade po ostalim transakcijama. Ako se prihvat kartica ugovori sa Worldline SIX kartičarem, obračunavamo i dodatnu naknadu od 0,08 eur + PDV po transakciji. Račun se ispostavlja po izvršenoj aktivaciji i licenca za pristup sistemu važi godinu dana od datuma aktivacije. Ukoliko se ugovore i neke od brojnih dodatnih usluga, šalje se ponuda sa navedenim obračunom.

Koliko važi licenca / otkaz usluge?

Licenca važi godinu dana od datuma aktivacije i ugovara se na neodređeno vreme. Po isteku postojeće, automatski se izvršava produžavanje i šalje novi račun za naredni period od godinu dana, osim u slučaju otkaza usluge isključivo pisanim putem pre isteka postojeće licence (min. 7 dana pre prijema računa za naredni period).

Da li je uz online zahtev za aktivaciju potrebno potpisati dodatni ugovor?

Ispravno popunjen online zahtev potpisom postaje ugovor. Ukoliko se naknadno ugovaraju dodatne usluge, kreiraće vam se zvanična ponuda. Prihvatanjem uslova iz ponude, ona, zajedno sa potpisanim online zahtevom sačinjava ugovor.

U kom roku ću dobiti potrebne podatke za aktivaciju usluge?

Sve potrebno za povezivanje na WSPay, kao i obrasce za kartičare Vam dostavljamo po ispunjenom online zahtevu, zavisno od odabranih usluga.

Da li je potrebno ugovoriti prihvat kartica sa svim kartičarima(bankama) ili mogu samo sa jednim?

Zavisno od Vaših želja, možete ispuniti jedan, dva ili sve dostavljene obrasce. Kako biste znali koje ćete ispuniti, slede uslovi pojedinih banaka za ugovaranje online kartičnog plaćanja:

  • Banca Intesa - za prihvat i jednokratno plaćanje putem MasterCard, Visa, Maestro, Amex i Dina kartica, kao i plaćanje na rate putem Visa, MasterCard i Amex u izdanju Banca Intesa-e. Potrebno je imati otvoren račun u Banca Intesa-i, ili ga u tu svrhu otvoriti.
  • Komercijalna banka - omogućava jednokratno plaćanje putem MasterCard, Visa, Maestro i DINA kartica te plaćanje na rate putem MasterCard i Visa kartica u izdanju Komercijalne banke. Potrebno je imati otvoren račun u banci.
  • AIK Banka – za jednokratno plaćanje putem MasterCard, VISA i Maestro platnih kartica, kao i plaćanje na rate MasterCard i Visa platnih kartica AIK Banke. Potrebno je imati otvoren račun.
  • Worldline SIX Payment - omogućava ugovaranje naplate u ino valuti, jednokratno, putem Diners, MasterCard, Visa i Maestro kartica. Možete prijaviti bilo koji žiro račun iz država EU, ukoliko je firma registrovana u nekoj od država EU, bitno je da je nosioc ugovora ujedno i vlasnik računa.

Morate imati minimalno jednog kartičara ugovorenog kako bi mogli napraviti povezivanje i aktivirati online kartično plaćanje.

Moram li ja ići u banku ili to vi rešavate?

Prihvat kartica za online plaćanje se radi sa kartičarskim kućama, bankama. Mi njima šaljemo naloge za ugovaranje sa Vama, po primljenim popunjenim obrascima. Po primljenim obrascima, oni Vas kontaktiraju sa predlogom ugovora i dogovaraju sa Vama uslove i mogućnosti (provizije po karticama, plaćanje na rate, rok uplate na račun...)

Ko radi uplatu na moj račun?

Kartičarska kuća sa kojom ste izvršili ugovaranje online plaćanja, zavisno od procesora preko kog je plaćanje izvršeno. Naglašavamo, WSPay ne radi isplatu i nema uvid kada će Vam sredstva biti isplaćena na račun. Ovi su uslovi striktno definisani sa kartičarskim kućama.

Može li jedan ShopID biti za više shopova ako se radi o istom trgovcu?

Ne. Jedan domen podrazumeva jedno prodajno mesto; Prema tome, jedan ShopID podrazumeva jedno prodajno mesto. Ovo nije samo naša odredba, već i odredba kartičara, jer se kod prijave kod Mastercarda i Vise na globalnom nivou prijavljuje web adresa prodajnog mesta i za to se prodajno mesto dostavljaju parametri za aktivaciju.

Ukoliko za aktivirane parametre zahtevi za naplatu dolaze sa više web adresa, biće odbijeni od strane 3D secure-a prilikom autentifikacije plaćanja jer dolaze sa neprijavljene web adrese.

Ako jedna kompanija ima više webshopova, potrebno je za svaki webshop posebno napraviti prijavu i ugovaranje. Izuzetak je ako se radi o poddomenima, jedino je u tom slučaju moguće koristiti jedan ShopID za svaki poddomen. (max. 5).

Mogu li imati više valuta na jednom shopu?

Da, možete imati više valuta na jednom webshopu. Zavisno od valute koju postavite, za svaku će vam valutu biti dodeljen poseban ShopID te, zavisno od zahteva, Vi sa strane shopa morate slati zahtev na ispravan ShopID.

Naglašavamo, web adresa / domen mora biti ista, eventualno, odabirom valute u nastavku domena razlika može biti https://www.domen.com/rs/eu/ i u tom slučaju važi da u cenu jedne WSPay licence ulazi max. do 5 valuta/ShopID-eva.

Imate li plugin za eCommerce platforme?

Imamo gotove plugin-ove za WooCommerce i OpenCart.

Koji je razlog odbijanja transakcije?

Radi zaštite privatnosti, prema shopu ne šaljemo razlog odbijanja transakcije, već samo na izričito traženje trgovca.

Najčešći razlozi odbijanja plaćanja u TESTNOM načinu rada

Testno plaćanje se izvršava produkcionom karticom - ovo je u potpunosti pogrešno. Plaćanja u testnom načinu rada se uvek moraju izvršavati testnim karticama. Isto tako, kada je ShopID u produkciji, plaćanje se mora izvršavati realnim karticama.

Neispravan Signature - proverite parametre na osnovu kojih se kreira potpis transakcije. Najčešća greška je da se TotalAmount unosi sa zarezom... Kod kreiranja Signature-a se iznos mora unositi bez decimalnih oznaka: 1000 (za 10,00 rsd), 1050 (za 10,50 rsd)... Kod slanja na WSPayFormu se šalje iznos sa zarezom.

Ponavljajući ShoppingCartID - jednom kada je plaćanje uspešno izvršeno nikada se više ne sme ponavljati isti ID transakcije. Ako trgovac ima aktivan WSPay godinama, za celo vreme korišćenja se mora generisati jedinstveni ID transakcije jer ih sistem pamti.

Obavezni parametri - ukoliko se ne šalju svi obavezni parametri (a koji su navedeni u dokumentaciji za implementaciju), transakcija će biti odbijena zbog slanja neispravnog zahteva.

Dobijanje informacije na CallBackURL - potrebno je dostaviti URL, koji je čisti link ili ima navedene portove u dozvoljenoj grupi (navedeno u dokumentaciji)

Plaćanje je prošlo, ali shop nije dobio informaciju o tome... Kako znamo da je plaćanje uspešno?

Nakon izvršenog plaćanja WSPay šalje odgovor na ReturnURL (i CallBackURL ukoliko je postavljen). Ukoliko shop nije dobio informaciju usled nepredviđenog prekida konekcije, preporuka je da se za svaku transakciju za koju nije dobijen odgovor pokrene provera statusa transakcije - StatusCheck - uputstva se nalaze u dokumentaciji.

Šalje li WSPay obaveštenje o izvršenom plaćanju?

Šalje ukoliko tako postavite u WSPay administraciji. Pod „Postavke ShopID-a“ možete uključiti slanje obaveštenja prema kupcu i prema prodajnom mestu.

Kako radim storno/povrat sredstava?

Odobrena plaćanja se mogu stornirati ili refundirati, zavisno od tipa transakcije... Ako je transakcija predautorizovana, može se stornirati (poništiti) i naplata nikada neće biti izvršena.

Ako je transakcija dovršena/potvrdjena, može se napraviti povraćaj sredstava, delimični ili celokupni. I storno i povraćaj možete napraviti ručno u WSPay administraciji ili atomatski putem API-ja, uputstva se nalaze u dokumentaciji.

Koliko dugo banci treba da kupcu vrati novac na karticu?

To zavisi isključivo od banke izdavaoca kartice; u nekim slučajevima može trajati i do max 14 dana.

Mogu li promeniti izgled WSPay forme za plaćanje?

Da, možete uploadovati logo, izmeniti boje pozadine, okvira, teksta... Sve je opisano u dokumentaciji za korištenje WSPay administracije.

Kartičari su mi rekli da su Vam poslali sve potrebno za aktivaciju, kada ćete me aktivirati?

Aktivacija je moguća minimalno 48-72 sata nakon dostave potrebnih podataka (produkcionih parametara) od strane kartičara zbog registracije i prijave kod Mastercarda, VISA-e, na globalnom nivou.

Newsletter

Web shop periodicno salje obaveštenja o popustima i akcijama i novostima u svojoj ponudi u vidu newslettera

Prijava na newsletter

PCI DSS LEVEL 1 - Certified by SIQ WSPay is GDPR (General Data Protection Regulation) Compliant Mastercard® Identity Check™ Visa Secure
American Express MasterCard Maestro Visa Dinacard
Meni
  • WSPay
    • Blog
    • S vama prvi od 2004.
    • Komponente za WSPay
    • Aktivacija WSPay usluge
    • Obavezni podaci
    • Često postavljana pitanja
    • Kontaktirajte nas
  • Dodatno
    • Plati račun
    • Whitelabel
    • Dodatne metode plaćanja
  • Rešenja za Vas
    • Online trgovina
    • Turizam
    • Gastro
    • Rent-a-car
    • Dostava
    • Zdravstvo
    • Osiguranja
    • Taxi
  1. WSPay Hrvatska
  2. WSPay EU
  3. WSPay Slovenija
  4. WSPay Bosna i Hercegovina
  5. WSPay Crna Gora
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
  • YouTube

© WSPay - CSTI GROUP d.o.o. 2022. Sva prava podržana.

Sakrij ovu objavu

Rezultati pretrage za pojam : Rezultata.

Sakrij ovu objavu

Ove web stranice koriste kolačiće da bi obezbedile bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Da biste nastavili da pregledate i koristite ovu web stranicu, kliknite na „Slažem se“, što potvrđuje da se slažete sa upotrebom kolačića.

Slažem se